torsdag 10 september 2009

Ingen bra start

Imorse var det inge kul att var mig. Låg och drog mig där vid 9-tiden, skulle ju iväg och träna runt 10 hade jag tänkt (kör dubbelt på tisdagar och torsdagar) men när jag väl reser på mig, lite väl fort antagligen, känner jag bara hur allt svartnar. Benen orkar inte bära mig och jag bara skakar. Inte skakar som typ "frossa" utan mer som muskel ryckningar i hela kroppen. Med en enkel sammanfattning så svimmade jag...
De gånger förut så jag har svimmat har jag ätit/druckit för dåligt (ätit/druckit ingenting) men jag var hemma hos mormor igår vilket innebär att jag äter hela tiden.
Sen slog det mig, jag klippte hela gräsmattan i solen och det enda jag drack var en 25cl festis. Bra Kajsa. Så nu sitter jag med min vattenflaska och tvingar i mig vatten.
Sket i morgonträningen p.g.a detta så kör bara fotbollen idag.

Inga kommentarer: